äntligen!

Hej sötnosar, jag börjar få resfeber nu faktiskt, ska ju sova på tåg och allt! ;s
Men det ska bli jättemysigt och jag ser verkligen fram mot denna veckan!
Var ju med sanna på kungsmässan förut, vi gick runt och kollade sen käkade vi på donken, tog lite bilder också men dom kan jag visa senare om jag får internetuppkoppling på tåget, ska fråga om man kan få de, hoppas de iaf! :)
Köpte ingenting eftersom jag inte har några pengar, får ju mitt barnbidrag och såklart gör jag slut på alla pengar hela tiden, måste börja spara så också.. Men nu ska vi snart åka så måste packa ner datorn och så, love u all! ♥



Gör mig glad? (a)
Postat av: Albinhelene

just started reborning and just hooked on as much info as poss; thank you

2012-01-20 @ 13:42:05
URL: http://albinhelene.blogfrombed.com

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0