åre imån!

Hej sötnosar, sämst uppdatering idag, men de sa jag ju igår, eller hur? :) Har varit hemma i någon timme eller så, har haft en asnice dag, no provet gick bra och de blir nog G för mig, förväntar mig inte direkt VG precis, haha!
Efter skolan åt jag sanna och alicia pizza, sen stack vi hem till alicia, och vid fem typ kom oscar martin och niclas så var vi me dom och typ ba snacka och chilla oså, sen stack dom väl vid åtta så kollade vi på hannah montana the movie, haha den är sjukt dålig asså! Ska nog sätta på en film nu eller ringa någon kanske... Imorgon drar vi till åre och de ska bli suupernice! Åker på kvällen så kommer kunna blogga imorgon och tar nog med mig datorn också! Hörs då, xoxo



Sjukt snyggg


Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0