inte lika kul..

Känner att jag borde börja städa mitt rum nu, dom kommer om typ en timme så det börjar bli liiiite brådis. + att jag måste rensa min garderob också, men det får vi ta imorgon, om jag inte ska kolla handboll då eller träffa sara, fårse hur det blir imorgon, måste plugga lite också, har kemiprov på fredag, och denna gången måste jag få G! Jag är inte direkt genibarnet i klassen... Ikväll är de ju melodifestivalen också, måns och ola är ju med, wiiie! Ne, nu ska jag börja städa, hörs senare sötnosar, xoxo





Vad ska ni göra ikväll föresten ?

Gör mig glad? (a)
Postat av: Gunnarmarianne

Just found your home page its great, best site I seen for ages. This is a wonderful wealth of information, it looks like you folks do great service keep up the good work.

2011-02-02 @ 12:56:26
URL: http://gunnarmarianne.blog16.com

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0