nyss vaknat

Hej bloggen!
Vaknade nyss och ska snart hoppa in i duschen, sen måste jag nog städa mitt rum också, för det kommer några hit ikväll!
Men först ska jag ju ner till aranäshallen och kolla på handboll med anton och massa andra säkert! :)
Vaknade faktiskt av fåglar idag, våren kanske kommer snart?...




Gör mig glad? (a)
Postat av: Inela

Svar: Jaha, missade visst att du också ville ha texten centrerad. Men gör såhär:



Du lade in en kod som gick såhär: <div align="center"><h3>${EntryTitle}</h3></div> ...ta bort </div> och lägg det istället efter: <div class="entrybody">${EntryBody}</div>



Med andra ord ska det antagligen se ut såhär för dig (beror på om du har andra koder mellan):



<div align="center"><h3>${EntryTitle}</h3>

<div class="entrybody">${EntryBody}</div></div>



Testa det och säg till om det inte funkade :)

2010-02-06 @ 10:50:24
URL: http://ilavadesigns.blogg.se/
Postat av: Inela

Svar: ÄSchdå, kom in på msn om du hinner, NU ;) Du borde ha mig kvar kanske? Om inte så finns ju min mejl i kommentaren :)

2010-02-06 @ 11:29:35
URL: http://ilavadesigns.blogg.se/

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0