yes

Ska sminka mig och platta håret nu sen går jag hem till emelie, sen tar vi en promenix i de goa vädret till kungsmässan! Idag har jag på mig leggings med skindetaljer från raglady, en rosa tunika från lindex och så mina converse blir de nog till de tror ja. Kommer bli en grymt bra dag med mina tjejer! Känner att jag behöver köpa lite saker också, kläder och så, men jag och alicia ska spara så vi kan åka till gbg och shoppa jättemycket! Så ska försöka spara ihop 3000 ungefär :)
Men lite saker måste jag faktiskt köpa, jaja, nu ska jag fixa mig, take care ♥



hittade massa gamla bilder på min fil på pontus dator, har ju inte varit inne där på jättelänge!
Hittade bla denna söta bild på sarah emelie och mig, från oktober 2008, hehe, sjukt små! Loveu ♥


Gör mig glad? (a)
Postat av: sarah

haha, sweet är vi =D

2010-02-24 @ 20:29:45
URL: http://sillypilly.blogg.se/
Postat av: sarah

haha, sweet är vi =D

2010-02-24 @ 20:29:45
URL: http://sillypilly.blogg.se/

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0