loveu

Tack för alla kommentarer, blir sjukt glad när ni kommenterar och säger vad ni tycker!
Jag ska faktiskt lämna tillbaka tunikan, men t shirten är typ slut så man måste vänta till mars för att beställa så jag ska kolla i affären annars får jag väl vänta till mars då, höhö (a)

För jag ska ha den, den var sjukt snygg och det tyckte ju ni också så det är kul! :)

Träffade josefine en stund förut, tog lite bilder och höll på att frysa till is.
Men jag orkar inte lägga upp bilderna idag för har inte ens redegerat dom än så.
Men jag slänger upp dom imån tror jag!
Nu börjar snart en wallander film på canal + som jag ska se, sen ska jag sova, skola imån ju..
Xoxo


Gör mig glad? (a)
Postat av: angelica

sv: vad skönt att höra :) vissa säger att man verkligen måste gå "in" dom, om du förstår hur jag menar ;p haha.



vad har du för färg på dina?:)

2010-01-17 @ 21:14:14
URL: http://angelicaanderssonn.blogg.se/
Postat av: mimmih :)

sv : aha ja okej, jo jag vet många vill, elr har köpt den

2010-01-18 @ 00:49:53
URL: http://thewayaboutmimmih.blogg.se/

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0