tisdag!

Hej! har inte kunnat blogga idag, har inte hunnit. Var först med ida, gick ner till stan och så, och jag köpte en grej, men kan ine visa det eftersom att det är födelsedaspresent till felicia som fyller år i jul! Ida köpte en riktigt söt klänning och en sak till i present till linda! :)
Kom hem från träningen för ungefär tjugo minuter sen eller något, fick gå fram och tillbaka eftersom min cykel har blivit stulen. Så benen känns som gelé nu efter en jobbig träning också!
Men nu ska jag ner och duscha, vi hörs mer i kväll, ha det bra så länge! :) / lisa


hitta ingen bild, så det blev en på mig och sofia!

Gör mig glad? (a)
Postat av: Sofia

aha, det "blev" en bild på mig och Sofia för jag hittade ingen annan, tack för den !!!!!!!!!!

2010-06-23 @ 16:26:15
URL: http://sofiaengqviist.blogg.se/

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0