Dag tre

Vad är kärlek?

Härom veckan när vi hade natioellt prov så skrev jag faktiskt just om det, vad kärlek innebär för mig, jag skrev åtta sidor men tänker förkorta det ganska mycket om man säger så ;)
Men kärlek för mig, är min familj, släkt, vänner och min pojkvän, dom jag älskar mest och som jag vet alltid finns där, för vad skulle man göra utan sin familj? Eller sina vänner som man behöver som mest när det är jobbigt? Man hade ju mått jättedåligt då. Eller i alla fall jag. Men kärlek är att älska någon/några, att någon betyder så mycket och att man inte skulle klara av att leva utan den. Lycka är också kärlek, tänk så mycket man har skrattat tillsamans med sina nära! Många tror att kärlek bara är att vara kär, men det är så mycket mer om det, det handlar om tillit, att lita på någon, att vara en san vän och aldrig svika bland annat. Det är en liten förkortning om vad jadg tycker kärlek innebär, kärlek är bra, och det är inget man bara slänger bort, ta hand om era nära! :)



Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0