Framme!

Hej! Nu är vi framme i norge, efter ca 9 timmar körning, ganska jobbigt.. Och efter som vi heter Engqvist så händer det ju alltid något men det tänker jag faktiskt inte skriva här.. Nästan lite pinsamt men nu är allt frid och fröjd efter som vi äntligen är framme! Bor på ett mysigt och fint hotell här utanför Lillehammer! Vädret är i alla fall på topp och hoppas det är det imorgon också då det väntar skidåkning! Pontus ska kanske testa snowboard också, det blir kul att se! Det skulle jag med vilja göra men vågar inte, jag är en liten mes jag.. Nu ska jag ta mig ett bad, sen ska vi hyra skidor och bara ta det lugnt på rummet till åtta då vi ska käka på restaurangen här! Idag hinner vi inte med skidåkning lika bra det för jag är helt slut.. Och min rumpa värker efter allt sittande, haha! Kameran är med men den är på laddning nu så bilder får ni imorgon. Pussar! ♥

Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0