Fredag

Igår kväll låg jag och tänkte på hur det skulle bli när jag färgade håret.. Tänk om det blir gult?! Tänk om det blir orange? Då färgar dom la om eller om jag säger att jag bara vill att det ska bli blondare.. Men men..
Godmorgon sötnosar! Jag somnade ungefär halv ett igår och vaknade av våran rörmockare tror jag det är som är här, eller renoverare? No idea, men men, han lät som fasen där inne på toaletten, kunde inte somna om så gick upp, tänkte jag skiver ett inlägg innan jag kommer på att jag egentligen inte orkar ;) Idag ska jag ta bussen runt elva till stationen, sen vidare in till göteborg, där ska jag möta mamma sen ska jag gå och klippa mig och slinga, wiihu, jag är lite nervös men hoppas det blir bra! Sen ska jag ju träffa emmis, så får se när jag kommer hem men slänger in ett par inlägg från iphonen senare! Nu ska jag välja kläder och sånt, ha en bra dag! ♥



Saknar sommaren något nu! Tog den snyggaste bilden jag kunde hitta... eeh

Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0