Friday

Godmorgon sötnosar! Sitter nu i bilen påvg till Norge och har precis vaknat och sitter och lyssnar på the voice nu, skitgött att man kan ladda ner sån app! Vi åkte vid halv sju så har inte åkt speciellt länge men jag har sovit så jag har det bra! Men en sak som inte är bra är att jag glömde en sak hemma! Kan inte skrivs här för personen som ska få den läser bloggen... Men Lisa och Felicia vet nog vad jag menar ;) dock sög det att jag glömde det men får fixa det på något sätt! Och idag fyller min älskade mamma år också! Grattis, älskar dig! Och imorgon är det lisas dag! Jag hör av mig imorgon till dig hjärtat! Nu får vi bara hoppas att jag kommer hem med benen ihåll! Det har ju hänt innan att jag inte gjort det, haha, ne idag ska jag hålla mig på skidorna och inte ligga i backen! ;) men vi hörs snart, pusspuss!

Gör mig glad? (a)
Postat av: Lisa

Haha, tur att ingen är förvånad i alla fall! ;) Hoppas ni får det grymt kul i norge, älskar dig!

2011-02-11 @ 20:24:17
Postat av: Sofia

Hehe nee, men jag fixade det köpte ett nytt hehe!! Tack vännen, älskar dig med! <3

2011-02-11 @ 21:52:37
URL: http://sofiaengqviist.blogg.se/

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0