Fridluftsdag!

Hallå bloggen! Idag har jag inte hunnit blogga och sorry för de, men gör det nu istället tänkte jag! Kom hem ungefär för en halvtimme sen, och sitter mest och tar det lugnt nu, i morse spelade vi badminton, jag mandis carro och carro spelade, skulle spela i två timmar, men satt och snackade undefär halva tiden, haha, mina fina vänner! Sen gick vi till hemköp, köpte lite gott och sen gick vi till skolan för att meddela att vi var klara osv.. Sen stack vi hem till carro, spelade in våran film! Det gick bra men var kallt, sen stack sanna och alicia då var jag carro och carro kvar, vi gjorde mat, och satt bara och pratade jättelänge! Kanonmysigt :) Sen skulle dom spela match så då åkte vi och skildes vid stationen så tog jag bussen hem, snart ska jag möta upp lisa och felicia så ska vi träna, eller den börjar halv sju och slutar kvart i åtta, ute och gym idag, hellre det än fys som vi brukar ha på torsdagar.. Kan behöva springa lite efter ett och ett halvt paket ballerina.. Haha, tjockis jag är.. Här får ni två bilder från idag, pussar! och glöm inte frågestunden! Den avslutas på söndag kommigen nu! Klicka här! Klicka här! Klicka här!





Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0