I love the way you do it cause you do it so crazy

Hej bloggen! Idag har vi haft en underbar skiddag! Verkligen grym, backarna är supergoa att åka i, det är inte jättemånga backar öppe, det är mest dom svarta som är stängda men dom vågar jag mig inte ut i ändå! ;) Men i alla fall första dagen var sjukt bra, var klara med skidhyrningen vid tio eftersom vi kom när dom hade stäng igår, och då är ju backarna som bäst så det var grymt, nu i eftermiddags gjorde jag världens vurpa, haha men det var roligt! Nu ska jag bara ta det lugnt, sen har vi bokat bord på restaurangen klockan åtta, så ska vi käka och sånt, jag ska lägga mig i badet sen också och läsa lite ur min historiabok eftersom vi har prov veckan efter lovet. Men här får ni lite bilder som vi tagit idag! Det är så underbart fint här :)



Hoppas ni har det bra! ♥

Gör mig glad? (a)
Postat av: william

fina bilder:D

2011-02-12 @ 18:18:32
URL: http://cookieboy.blogg.se/
Postat av: Suneeta & Chanel

Vilka fina och härliga bilder! :D

2011-02-12 @ 18:44:47
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0