Lördag morgon

Godmorgon bloggen! Igår var det fredag och jag bloggade inte igår, tog en liten paus, men igår var det ju skolan som vanligt, helt okej :) Efter skolan träffade jag simon, vi bara tog det lugnt innan min träning, det var en annan tränare där igår och han var helt sjukt bra! Jättesnäll och peppande! Efter träningen så käkade jag tacos med mamma och pontus, gottmos, vid nio kom simon, philip och rasmus hit så gick vi och hyrde en film, eller två, en skräckis som jag valde, och någon annan action som dom valde, båda filmerna var faktiskt bra! Sen följde dom mig hem och var la hemma runt halv ett, kanonkväll och måste också tilläga att jag har en underbar pojkvän!
Idag vaknade jag halv elva, låg kvar i sängen i en halvtimme ungefär, så skönt att få sova ut! Idag ska jag i alla fall träffa sarah, vi ska sova över också så det blir en heldag med min bästa! Vi hörs när vi hörs! Pussar



Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0