My day

Hej bloggen! Tänkte berätta lite om min dag, började med att sälja gt vid halv tio, sålde i en timme och fick ihop 230 kr. Satt gött i den tomma plånboken! Sen gick jag upp och duschade och sen fixade jag mig sen tog jag mamma och pappa en promenad ner till Esters där vi åt en underbar söndagslunch, oxfilé pommes och beanessås, mumma! Sen tog vi en promenad hem, då ringde jag lisa och vi pratade i telefon en stund, sen låg jag bara i min säng och vilade eftersom jag inte mådde så bra, sen kom morfar och då pluggade jag lite med honom, har ju andra världskriget och eftersom han var tio år då så kommer han ihåg lite så det är ju bra! Vid sex cyklade jag hem till simon där vi kollade på handboll, dampade lite på varann och myste! Käka också höhö, sen kom jag hem så förhörde pappa mig på so:n och det gick bra, kan ungefär 80 procent men har en dag kvar att plugga så det känns bra! Det var min dag :) Nu ska jag snart stänga av datorn, plocka undan lite i mitt rum och fixa mig inför natten. Imorgon sätter ju skolan igång igen, har haft ett jättemysigt lov!



Tar man bort lövet och lägger dit pommes, voila!



Underbart väder idag!

Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0