My night

Hej bloggen! Vid sju förut mötte jag lisa på hydro, vi hyrde en film och köpte lite chips hehe, fast filmen kollade vi inte på hela, vi snackade om allt och inget och bara chillade! Kollade på några youtube klipp osv.. Mysig kväll i alla fall tack lisi jag är glad att du finns! Pappa hämtade mig vid kvart över tio och jag fattar inte varför jag fortfarande sitter vid datorn och får snart fyrkantiga ögon.. Nu ska jag snart hoppa i sängen, imorgon ska jag ju iväg och klippa och färga håret, sen ska jag träffa emma! Vi ska bara ses i stan en stund, fika lite och bara prata, innan jag ska hem igen och hem till min simon om han mår bättre :) Men det ska bli kul i alla fall, har inte träffat henne sen jullovet. Och slingningen är jag lite nervös för eftersom jag aldrig gjort något sånt innan! inte ens tonat ;) Men vi hörs imorgon sweetes, lots of love!



Jag och emma i sommras påväg hem till mig efter rix fm! Hon är en vän jag aldrig vill förlora, värdefull! ♥

Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0