Tisdag

Tjena bloggen! Idag gick jag till skolan, första lektionen var engelska där vi ska översätta love the way you lie part 2, ganska gött faktiskt! Sen hade vi handboll, och det var nog den jobbigaste på länge sprang som en galning haha.. sen hade vi matte, so och svenska och slutade tio i tre, gött! Nu sitter jag och lyssnar på musik och ska snart ta på mig träningskläderna igen för vid fem ska jag felicia och amanda ner till gymmet och gymma lite innan handbollsmatchen, dom som inte är med ska gymma så vi gör det innan så kan vi se på matchen liksom! ;) Men slänger in ett inlägg från iphonen senare kanske. Och just det, jag har fått tre frågor på frågestunden, asså kommigen nu? Jag har fler läsare än tre vad ni är tråkiga. Jag svarar ju inte på en frågestund med tre frågor det ser ju helt failat ut.. Eller jo kanske men kommigen nu fråga lite! Då blir jag glad, klicka här för att komma dit!
Vi hörs senare ♥



Jag och min fina lisa innan träningen idag, visar stolt upp våra biceps!

Gör mig glad? (a)
Postat av: lisa

..och våra triceps, hehe!

du är fin min vän!!!

2011-02-01 @ 15:29:58
Postat av: lisa

..och våra triceps, hehe!

du är fin min vän!!!!

2011-02-01 @ 15:30:50

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0