Croatia

Sitter och kollar lite resor till kroatsien, eftersom vi ska renovera vårat badrum iår kommer det bli så mycket dyrare än en resa, och mamma och pappa (mest pappa) tycker det blir för dyrt om vi ska resa också i år men mamma är svag för det, precis som jag! Tycker man kan åka iväg en vecka bara kanske? Till fina lilla kroatsien, så om jag och mamma får bestämma drar vi lätt iväg en vecka om inte mer i juli! Det ska ju vara sjukt fint där nere och har faktiskt inte varit där innan så skulle vara underbart! Mamma och pappa har också börjat kolla lite smått på resor dit hörde jag! Om det blir av kommer det ju bli mer än bäst!







Gör mig glad? (a)
Postat av: emma

Jag har ju varit i kroatien (sommar2009), japp det är grymt med mallorca slår det lätt!

2011-01-27 @ 21:44:34
URL: http://emmaabg.blogg.se/

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0