Eclipse

Tjenaaare! Jag och emma har nyss kollat klart på twilight eclipse, så grymt bra film :D Innan idag så var vi i stan, käkade lunch, fikade och så shoppade emma lite och sånt! Och så fick hon mina skor som jag köpte för inte så länge sen för dom var alldeles för små, med kilklack eller va det heter.. Grymt snygga och de suger att jag inte kan ha dom men då fick hon dom ist! :) Vid sju ska emmis hem sen ska jag till simon ♥ Men vi hörs!



Gör mig glad? (a)
Postat av: lisi & fili

Allt för att göra din blog liiiiiiiiiite bättre, vi står för frågor och du står för svaren!



* favorit blogg?

* bästa minnet?

* värsta minnet?

* favorit butik?

* drömresan? vart och med vem?

* vad har du för deodorant? hehe

* visa dina favoritplagg i din garderob.

* absolut snyggaste killen?

* bästa köp?

* favorit låt?

* om du fick byta plats med en person för en dag, vem hade du valt? (ingen kändis)

* bästa doft?

* bästa filmen?

* vad gör du helst på fritiden?

* favorit ämne i skolan?

* något du inte kan göra men du önskar att du kunde?

* beskriv dig själv med tre ord?



OBS!!! Allt detta ska du svara på och visa i ett videoinlägg, bara att gilla läget bruden!

2011-01-10 @ 18:51:02

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0