Friday

Hej bloggen! Lisa gick nyss och vi har bara pratat massa ikväll, och ätit lite av våran underbart goda kladdkaka som vi gjorde tidigare idag! Super god var den! Med andra ord har det varit en grymt bra fredag, får bara hoppas att helgen blir lika bra, och det tror jag att den blir! :) Imorgon ska jag först upp runt nio för vid 10 kommer erica och hämtar mig så åker vi in till eklanda där vi ska dela ut korv till kunder på volvo.. Något laget tjänar pengar på, får pengar till åhus beatch handboll som vi ska spela i sommar! Ska bli sjukt kul, vi har aldrig spelat den "cupen" innan så ska bli super kul att göra det i sommar! :D Sen vid tre kommer morfar, morbror och hans fru och ska käka här, sen ska jag sova hos sarah eller om hon sover här tror jag! Blir kanon! Nu ska jag faktiskt snart hoppa i sängen, men först ska jag kolla lite bloggar och sånt. Sov gott ♥



Toppen!

Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0