Love

Hej bloggen! Kom hem nyss, spelade lika, domaren va dålig, jag hade verkligen inte en bra dag men annars var det en helt okej match! Vi ledde hela matchen förutom till sista minutrarna då dom fick två straffar i rad, hemmadomare säger jag bara.. Jaja, nu ska jag faktiskt skriva klart engelskan så slipper jag göra den imorgon eller söndag. Så har jag hela helgen fritt liksom! :D Gött, sen ska jag käka någonting, och kolla några glee avsnitt! Sen blir det väl sängen.. Hoppas ni har det grymt! Vi hörs snart :)



Gör mig glad? (a)
Postat av: sarah

2011-01-15 @ 12:11:40
Postat av: Sarah

Sofia, seriöst det är inte kul.

du sa att du inte skulle lägga upp bilderna så ta bort den snälla

2011-01-15 @ 12:12:13

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0