Seg

Jag har fasat för detta hela dagen, matte.. Slutade med att jag inte orkade för jag inte förstod någonting, blev sur på mamma och pappa för jag inte fattade när dom förklarade och ja, jag orkade inte helt enkelt. Har fyra sidor matte som ska vara klart till tisdag. I need help!

Nu väntar jag bara på att simon ska ringa sen ska jag träffa honom, är sjukt seg idag så, men endå ska jag dra med honom ner till stan och hyra någon film med mig tror jag.. Är alldeles för seg för att hitta på någonting idag, vill bara mysa och kolla på film känner jag! Imorgon ska jag träffa min älskling sara phillipsen! Hon ska sleepa här också, hon kommer hit vid tolv, så drar vi nog ner till stan och fikar, kollar lite affärer och pratar om allt. Senare mot kvällen ska vi ha en liten spakväll med ansiktsmask tända ljus, godis och kolla på massa filmer! Kommer bli kanonmysigt! Bilder kommer då också, kanske kommer någon bild ikväll också får se, höhö ;) Pussar! ♥



Go bild från i Augusti! :D


Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0