Vänder fortfarande om dygnet..

Ska kolla på en film nu, eftersom simon gick har jag extremt tråkigt.. Hehe, min blogg kretsar mycket kring honom nu känner jag. Men, imorgon ska jag träffa sara! Gud va jag längtar, hon är så underbar den vännen alltså, ni vet inte hur bra hon är! ♥ Sen på söndag ska jag äntligen träffa min felicia! Så ser min helg ut, förutom lördag då jag spenderar dagen med sara också, och om jag hinner träffa simon på kvällen :) Nu ska jag sätta på en film, mysa ner mig i täcket sen sova! Läste ut min bok idag så det suger ju.. Menmen nu ska jag kolla film och äta godis och tjocka mig, hoppsan det har jag skrivit tre gånger nu! Ha de g :D



Gör mig glad? (a)
Postat av: sara

jag älskar dig så myvket min vän, du är bäst!

2011-01-07 @ 10:46:32

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0