Fresh!

Godmorgon bloggen, har varit vaken ganska länge, men har inte orkat sätta på datorn, vaknade av att jag hade så sjukt ont i magen och kunde inte somna om, så jag satte på en film och har bara tagit det lugnt, nu har jag nyss kommit ut ur duschen och ska ner och äta frulle nu, sen ska jag testa att locka mitt hår så får se om jag ska ha det ikväll! :)
Ska kanske träffa lisa senare en liten stund, men får se, hon mådde inte så bra ;/
Så hon får krya på sig så får vi se hur det blir sen! ♥



Gör mig glad? (a)
Postat av: Jennifer

tack så mycket :) supersköna. fick dom i julklapp, har ingen aning varitfrån dom kommer :o



har frågestund på bloggen, vore roligt om du ställde en fråga! :) gott nytt år! kram

2009-12-31 @ 13:21:00
URL: http://jjenniferks.blogg.se/

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0