taaack !

Det har varit en jättemysig dag verkligen!
Först kom farmor farfar mormor och morfar hit, så åt vi och pratade och så, och så såg vi ju på kalle såklart!
Sen var det julklapps dags, och jag fick jättemycket fina saker, och så fick jag en dator!!!
Det var världens bästa julklapp, tack så sjukt mycket!
Så jag andvänder den nu ofc, men har inga bilder och så, ska lägga dom på en hådisk från min gamla dator sen lägger jag dom på denna datorn, så ska jag lägga upp bilder på de jag fått också, om jag hittar kameran.. ?
Men nu ska jag försöka hitta vart webbkameran finns ngn stans.. Kisses ♥
Sen blir det film ikväll, mys!



Älskar kalle anka, man blir så glad när man tittar på han och alla andra!

Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0