Ullared med mina älsklingar, (L)

Igår var jag ju som sagt på ullared med lisa och felicia, jag hade med mig kameran men ville inte ta upp den ur väskan för det var knökat med folk och man vet ju inte om det kan finnas någon som bara kan sno den ur handen liksom, så det blev inga bilder därifrån, men jag hade verkligen jättemysigt på ullared med dom, det har jag ju alltid, dom är världens bästa, älskar er sjukt mycket ska ni veta tjejer! ♥
Och jag brukar aldrig hitta kläder på ullared men jag hittade massor igår, fast allt fanns inte i min storlek men jag fick med mig en jeansväst och en jättemysig tjocktröja och ett par trosor, och mjukisbyxor!, och lite annat smått.
Sen när jag kom hem var det massor med folk här, och så uppe på mitt rum satt alla barnen och kollade på film, vi gick ut lite sen kollade vi mer på film och bara myste!
Idag vaknade jag halv 10, eller jag ville inte vakna då men jag var tvungen för jag skulle sälja gt, så gjorde jag det, sen har jag städat mitt rum och nu ska jag plugga lite till mitt no prov som jag ska göra om, för det gick ju inte så bra, men nu ska jag plugga in det så det sitter fast i huvudet!
Slänger upp lite bilder på det jag köpte också, hörs senare, kyss! ♥



Jeansvästen, 139 :-, billigt va ?!



Den är skitsnygg på! 179 :-



Köpte ett par till likadana helvita också, 20 :-



Världens skönaste byxor, har på mig dom nu, älskar dom! ♥
Dom kostade 99 :-

Gör mig glad? (a)
Postat av: felicia

älskar dig! (L)

2009-10-05 @ 23:38:40

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0