hemma!

Hejsweetes! Allt bra med er?
Jag mår rätt bra faktiskt, lite trött bara, kom hem för en timme sen ungefär, och har haft en sjukt bra helg! Vi har skrattat, kollat skräckfilm snackat, badat kollat på bio och allt möjligt, underbart ju! Blev inte så mycket bilder för kameran dog typ. Men igår kollade jag och hampus på en sjukt äcklig film, den hette my bloody valentines day tror jag, usch har aldrig sätt ngn värre film, sjukt äcklig asså! Se inte den.
Nu sitter jag och lyssnar på musik och så, måste plugga lite också, no, det suger ju men skitsamma. Imån är de skola och de suger men ska bli kul att träffa alla, bloggar senare, kisses ♥



Älskar vädret!



Linus sötnos!

Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0