nu har min fillan åkt :(

Tja bloggen! Idag har vi bastat och badat och bara chillat och sånt, jag och pappa släppte av felicia vid bussen vid sju. Skittråkigt att hon ska åka hem, har haft så sjukt kul. Tack hjärtat för domma tre dagarna! ♥
Ikväll ska jag bara ta det lugnt och vara med hampus, linus och pontus, pallar inte dra ut idag för jag har blivit så jäkla försyld. Men men, en kväll med dom är ju inte så dåligt heller! Så det blir mysigt endå! Nu slänger jag upp lite bilder från idag när vi var och badade och basta! =)
emelie och matilda
jag och felicia!
tuffa brudar posar i bastun, yä
Yes, jag bjuder

Gör mig glad? (a)
Postat av: felicia

det va roligt att du ville att jag skulle komma och jag hade så jäkla roligt! <3

2010-08-06 @ 00:03:59

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0