rix fm idag!!

Godmorgon bloggen! Nu skulle jag gärna villjat skriva att jag har precis kommit in efter en joggingrunda men man kan ju drömma.. Ne skojar men pappa tyckte jag skulle vänta tills imorgon eftersom jag fortfarande var försyld, träningarna med laget har ju börjat nu så ska träna imorgon, ska bli skitkul att få spela handboll igen! =)
Idag då? Ska snart börja fixa mig lite smått, välja kläder och sånt, sen ska jag träffa emma vid 3, det börjar ju inte förräns fem men vi ska gå lite i stan en stund tror jag! Sen efter rix fm åker vi hem till mig så snarkar hon här, mysigt! Men bloggar om en stund och lägger upp outfit och sånt. Sovit gott har jag gjort iaf! ;) Pussar ♥



Bild på emma från maj typ, värsta ego bruden..

Gör mig glad? (a)
Postat av: emma

ååååhhhh viken fin bild du tog mmmmhhh (L)

idag ska du få träffa mina stuerda barn :)

2010-08-15 @ 12:16:05
URL: http://emmaabg.blogg.se/

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0