Dag 05 - Vad är kärlek?


Egentligen, så tror inte jag att jag har upplevt kärlek, då menar jag riktig riktig kärlek. Jag har varit kär en gång i mitt liv, men jag vet inte riktigt om jag upplevt det än. Kärlek är ju någonting som ska vara föralltid. Man ska kunna vara med sin själsfrände hela livet. Det är kärlek, att alltid ha någon där, jag tror man känner det på sig, när man träffar den rätta. Att det kommer hålla förevigt. Att älska någon, att veta att man alltid kommer älska den personen, det är kärlek. Det är så starkt att man vet att man kommer vara tillsamans för alltid, att man vet att den andra personen alltid kommer finnas vid sin sida och alltid älska dig. Det finns sånna som hittar den rätta i våran ålder, det gör det faktiskt. Men inte många. Jag tror på kärlek och tror att man hittar den rätta, till slut. Men man vet ju inte, rätt som det är, kanske står han bara där framför dig.

Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0