hos felicia

Hej läsareeee
Har inte varit hemma på hela dan och är inte hemma nu heller, är hos felicia, vi har kollat på new moon och bara chillat, nu lyssnar vi på tokio hotel (?) och jag smsar med en fiiining (a)
Felicia har blivit helt beroende av dom, tycker inte dom är så bra och verkligen inte snygga, usch ;s
Innan idag gick jag lisa och anton till öb, och såklart slängde anton ner mig i snön typ 5 gånger, men jag förlåter honom för han ska till malaysia snart så..
Köpte typ tuggumi och annat billiga saker! :)
Sen gick jag och lisa hem till henne och bara chillade och käkade och så, imån ska jag och anton kolla på när vi spelar sm, träffar säkert massa andra där också! niiice.
Men vi hörs senare när jag är hemma eller imån, kisses ♥



göööörgammal bild!

Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0