najjzz

Asbad uppdatering, har inte haft internet på hela dan och har inte varit hemma, sooooosad asså!
Men nu är jag hemma och har varit det i en timme ungefär, idag hade vi ju ingen skola, vi hade fridluftsdag, så jag och sanna spelade bowling, det sög, sen gick vi hem till mig och åt och så, kollade på film och typ somnade, var så sjukt trötta! ;o
Sen runt 3 kanske gick vi ner till martin där han och oscar va, chillade bara, snackade och kollade på film och så, mys! ♥
Har inte gjort speciellt mkt sen jag kom hem, kollat ett avsnitt av greys anatomy.
Nu ska jag plugga lite sen kommer pappa med thaimat, loveit!
Hörs senare ikväll eller imorgon, och min kamera dog också så har inga bilder från idag..
Xoxo


Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0