sunday

Hej sunshiiines! ♥
Har vart vaken sen 9 ungefär, tjänat lite pengar och de e ju aldrig fel! Ska börja göra iordning mig snart också, måste plugga lite med, sen vid 20 i ett ska jag träffa lisa och felicia så ska vi dra ner till aranäshallen och kolla på laget, vi möter balticov tror jag! Sen efter det vet jag inte riktigt vad som händer, är nog med dom då med, inget annat planerat, jo, städa mitt rum men de får vänta, haha, synd =)
Sitter fortfarande och lyssnar på justin biber, asså seriöst, så grymt jävla bra! Såg på en annan blogg att han fyllde 16 i veckan också, grattis till han ♥
Men slänger nog in ett inlägg innan jag drar hemifrån, hade fiint! pusss



dagens låt!
Justin bieber - one time

Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0