outfit

Har precis kommit ut ur duschen och satt på mig kläder och sånt, det var rätt gött att jogga när det duggregnade faktiskt, funderar på att ta en runda imorgon innan matchen också, nice! Just nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar, hamburgare, i like ♥
Ska träffa lisa vid halv 4 ungefär, så ska vi plugga lite och sånt, sen får vi se vad som händer, ska träffa ida också. Men nu är maten klar så slänger bara upp en outfitbild sen drar jag ner och käkar, puss!



Jeans - jc
Baslinne - gt
T shirt - gt
Converse
Plus min skinjacka - ullared

Gör mig glad? (a)
Postat av: ℓιηηєα'' gαℓєη мєη вяα .

Hej!

Snygg blogg.

Besök gärna min blogg!

Kram.

2010-05-13 @ 16:03:59
URL: http://nellanh.blogg.se/

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0