update

Shit vilken dålig uppdatering jag haft domma dagarna, men har inte haft tid alls, igår kom jag inte ens ihåg vad jag gjorde.. Jo juste vi tränade ute inför aranäs open sen var det möte med laget, sen palla jag inte blogga när jag kom hem, och idag var jag först med alicia, vi tog en glass på donken och gick runt lite på kungsmässan, sen vid 3 åkte jag och mamma in till göteborg för vi skulle se bio, det var förhandsvisning på en film som hette The Jhons eller något sådant :)
Vi åt skitgo sallad i nordstan också, paprika heter restaurangen och ligger övanför rut m. flera, gå dit! Så kom nyss hem nu, har haft en ganska bra dag, eller iaf bra eftermiddag! Imorgon ska jag vara med ida och lisa sen ska vi träna inför aranäs open, vi är grymt taggade nu! Dock kommer vädret suga, skulle tydligen bli typ ösregn på lördag.. Men skit i det, jävlar va kul vi ska ha va! Iaf, sitter och kollar på greys anatomy nu och ska snart ringa lisa, men jag bloggar lite senare, pusss



Detta hade jag på mig idag =)

Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0