Gårdagen och dagen

Igår hade jag ju tjejmiddag här hos mig, tjejerna kom hit runt sju, då hade jag och alicia fixat allt och sånt. Jag öppnade mina presenter som jag fick, fick jättemånga fina saker. Tack tjejer! Sen käkade vi tacos, snackade, lyssnade på rockmusik och skrattade. Sen fick vi för oss att gå hem till emil så det gjorde vi, men där fick vi inte komma in så han niclas oliver och coffe var här någon timme eller så, trevligt trevligt! Sen stack dom flesta vid elva ungefär, fötutom felicia och lisa som hjälpte mig att städa lite! Sen stack dom också, hade en go kväll och är riktigt glad över att jag har sånna underbar vänner!
Idag har jag varit med emma, och det är jag fortfarande, hon sitter och kollar när jag bloggar skitstörande!! Idag har vi varit på kungsmässan och shoppat massor, är jättenöjd, ska visa bilder i ett annat inlägg annars blir det så mycket i detta. Haha, sen kom vi hem vid fem så har vi käkat och sånt och nu chillar vi bara och lyssnar på musik men om fem minuter ska vi iväg till bussen.


















Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0