minnen...

Hello bloggis! Jag har nu kollat klart på beck och kom och tänka på att jag har ju fått uppleva saker i mitt liv som ni inte alls vet om! Klart ni måste få veta vad jag har gjort i mitt liv eftersom den här bloggen handlar just om det så håll i er!!!


Jag har fångat en jä***gt stor fisk om jag får säga det själv, lite stolt faktiskt hihi! (den luktade väldigt äckligt bara...)


Jag har faktiskt jobbat en hel del också, här i en korvfabrik! "Jag älskar att få vara med och hitta på nya korvar"


Jag har hoppat fallskärm, något jag aldrig kommer ångra att jag gjorde! sån jäkla härlig känsla men gud va nervös jag va!


Jag har också varit omslags tjej för Covergirl, jo lite underlig sminkning bara men annars älskar jag bilden! :)

Men det bästa jag någonsin har upplevt är...



När jag träffade Morgan och Ola Conny på ge-kås, jäkligt sköna grabbar det där! :D

Jamen då va det allt för mig då, kanske slänger in ett till inlägg sen om jag orkar men det är tvek asså... puss! ♥





Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0