Har det underbart!

Hallå bloggen! Igår eftermiddag efter lunch så piggnade jag till lite och åkte ut och åkte skidor med familjen, fast eftersom det hade snöat under natten så var inte det perfekta backar precis, men det var ändå goare än att sitta inne själv! Men idag vaknade vi grymt utvilade halv nio efter att ha sovit tio timmar, man sover ju så gott här uppe så det finns ju inte, man är ju helt slut efter en heldag i backen så somnar ju på sekunden, underbart faktiskt! Sen käkade vi en supernice hotellfrukost, och åkte ut i backarna runt halv tio, och åkte tills kvart över ett, fast eftersom det är grymt kallt ute så får man ju gå in i värmestugorna och värma sig lite så inte tårna och fingrarna åker av! ;) Så idag när jag och pontus var i receptionen och värmde oss så kom det sjukt mycket folk, och så satte brandlarmet igång och så trodde vi att det brann, men nehe, det var tydligen en övning, det var ju roligt!! :) Nu har vi precis käkat lunch, maten är super här! Och nu är jag proppmätt men snart ska vi ut i backen igen! Dom stänger fyra sen öppnar dom igen halv sex för kvällsåkning och eftersom det är sista kvällen/dagen här idag så ska vi nog åka kvällsåkningen! Här får ni en asgo bild på mamma, haha, hon hann inte med mig och pappa i liften så hon fick ta en egen, så söt lilla mamma!


Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0