Igår

Hade en jättemysig och rolig kväll igår! Passade ju barn som ni vet, niklas och emma, dom kom hit runt sju sen kom sarah sen också vid halv åtta kanske, vi busade massor, dansade till låtarna på melodifestivalen, sprang runt i huset och bara hade det hur roligt som hellst! Spelade kort gjorde vi med, sen gick sarah hem runt kanske halv elva för hon mådde inte bra sen kom niklas och emmas pappa och hämtade dom runt halv tolv tror jag. Nu ska jag äta frukost sen ska jag gå iväg och duscha, eftersom vi gör om vårat badrum så har vi ingen dusch så får gå till ett ställe i området, sen ska jag plugga lite sen ska jag ut på en promenad i det underbara vädret med mamma och pappa, så ska vi gå och äta på esters också! Mysigt :) Här får ni fyra bilder från igår!









Min underbara lilla emma!



Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0