Outside my window

Ne, eftersom vädret är sugit idag och jag likaså så stannar jag inne på vårat urmysiga hotellrum och ska nu sätta på en film! Sen kanske jag går ut till värmestugan, skulle kanske ta en mysig fika eller så, känner mig faktiskt lite bättre så blir nog några åk sen i eftermiddag i alla fall! Men nu är det ju också så, att det är alla hjärtans dag och jag sitter helt ensam här så saknar jag min pojke otroligt mycket.. Det vet du älskling! Och såklart mina fina vänner. Ni är något utav det bästa jag har, glöm aldrig det! ♥
Såhär är vädret här i norge nu, dom ville la bara att vi skulle få lite fifti fifti, två kanondagar och två kassa? ;)



Idag, jämför detta med första skiddagen vi hade här!



Lite skillnad va? Jaja, än så länge har vi haft två underbara dagar! Hoppas det blir en fin dag imorgon :)

Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0