Today my life begins

Godagens bloggläsare! Redan idag har jag hunnit slänga in två inlägg och tre tidinställda tror jag det är! Grymt ju :) Slutade halv fyra idag så har inte varit hemma speciellt länge, men jag ska strax börja plugga till historian, prov imorgon ju och nu är det fullt ös som gäller.. Jag vill ha vg i so men är inte så säker på att det blir som jag vill, men man kan alltid hoppas! Idag var det en go dag i skolan faktiskt, lite många lektioner men mina vänner gör dagen bra ändå trots allt! Idag ska jag bara vara hemma, blir inget gym för det var ingen annan som skulle gymma och jag vägrar dra dit själv haha, men imorgon är det träning i alla fall, först en i skolan sen en med laget på kvällen. Ska bli kul för det var två veckor sen jag spelade handboll! ;) Kommer ett tidinställt runt åtta men ska försöka slänga in något innan, hoppas ni haft en bra dag. Pussar! :)





Just nu


Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0