Lisi och Fisi bakar




Efter skolan gick jag och lisa hem till henne, där tryckte vi i oss tre vaniljbullar och fem pizzabullar var, pizzabullar är som pizza fast det är gjord som en bulle med fyllningen i typ, som hennes mamma hade bakat, grymt goda! Tjockisar jao, sen packade lisa träningssaker och sånt innan vi gick hem till mig, där skulle vi baka kladdkaka som ni ser, och vi gjorde dubbel sats, alltså två satser fast vi gjorde bara kladdkaka av en så vi åt en hel sats smet! Hehe, vi intalade oss själva att vi skulle träna efter vilket vi också gjorde, hade träning, och blodsockret åkte ner och vi var helt slut på träningen, eftersom vi blev så hyper precis efter vi ätit allt socker sen gick det ner igen och då var vi assega på träningen, men det gick bra ändå. Hade kontringar och massa annat skoj idag, plus att vi bara tränade en timme och det var ju gött! Sen åkte var och en till sig och här hemma fick jag tacos som jag käkade med la familia! Och nu väntar jag på att lisa ska komma hit, vi ska bara chilla på dillen och sånt. Äta lite kladdkaka kanske eftersom vi inte ens smakat på själva kakan än eftersom vi blev så mätta efter smeten.. Shit va jag babblar på men vi hörs snart! ♥

Gör mig glad? (a)
Postat av: Ida

Åh tack så mycket! :D detsamma sötnos :)

Va tycker du? :o Jag använder alltid "NIVEA young peel soft mild scrub cream" + ACOs ansiktsvatten innan jag lägger mig :D <3

2011-01-21 @ 21:38:08
URL: http://[email protected]

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0