Photo


Är hemma från skolan idag, imorse när jag vaknade mådde jag inte speciellt bra, var yr och sånt så idag stannar jag hemma, egentligen skulle jag väl gått till skolan, eftersom jag mår bättre nu. Skulle försöka ta lite fräcka bilder men lyckades la sådär, dom kunde ju blivit bättre men övning ger färdighet!
Nu sitter jag och smsar och lyssnar på radion på iphonen, fick en i torsdags, blev överlycklig, hehe, sen ska det göras lite skolarbeten också. Ha det fint :)

Gör mig glad? (a)
Postat av: filli

sketonge!! kommer du imorgon soffipropp??? <3

2011-01-31 @ 15:56:45
Postat av: sofi

ja tror det! miss yaa <33

2011-01-31 @ 17:51:38
URL: http://sofiaengqviist.blogg.se/
Postat av: Anonym

shit vilka tuffa bilder !

2011-02-04 @ 12:44:19

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0