2 dagar kvar! ♥

Träffade lisa och felicia för en timme sen ungefär, satt och snacka och bara tog det lungt, kommer ju inte träffa dom på över två veckor nu, inte kul!
Fast jag tycker samtidigt att det ska bli skönt att komma bort ett tag :)
Kan inte fatta att det är bara 2 dagar kvar, jag kommer ihåg när vi bokade resan, det var ungefär i januari!

Nu ska jag kolla klart på en film som jag började på förut, sen vet jag inte vad jag ska göra, ska lägga mig ganska tidigt för jag ska upp tidigt imån och hänga med sarah och hennes familj och kusiner ut med en båt och bada och sola, ska bli kul att träffa sarah, har inte träffat henne på jättelänge!
Får se om jag skriver ett inlägg senare, om jag orkar, annars skriver jag imån.
Vad har ni gjort idag förresten ?
Puss ♥


Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0