Börjar om på nytt...

Hej alla sötnosar!
Har tagit bort alla inlägg nu och börjar om på nytt!

Hoppas det inte gör någonting.

För er som läst i veckan har jag ju varit i bohuslän i en och en halv vecka ungefär, har haft det jättemysigt, kommer nog massa bilder när jag har lagt in dom på datorn.
Kom hem för en timme sen ungefär och så har jag bara packat upp och fixat lite saker, får ju börja packa igen snart för på måndag kl 6 på morgonen bär det av till cypern!
Då kommer jag inte kunna blogga så mycket, men jag lovar att jag ska försöka, det är bara det att det är så himla dyrt där nere...
Men jag ska försöka! :)
Men fortsätt kolla på min blogg endå och glöm inte av mig!
Puss så hörs vi senare (L)


Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0