Dålig uppdatering ? Yesboxxx!

Sorry för den dåliga uppdateringen, har inte varit hemma så mkt idag.
Imån är det back to school igen så ska stänga av datorn om en stund.
Jag träffade ju josefine förut, men vi han inte ta så mkt bilder för hon skulle bort, men slänger upp dom vi tog, oredegerade också, min dator är så himla seg så kan inte redegera bilderna. -.-



Jag älskar dig! 



Asså gud, jag hatar bilden på mig, menmen, skitsamma! :)



Jag var nog inte direkt beredd där, men men, du gör mig glad gumman! 



Eh, ja, josefine har massa bilder också, dom är mycket snyggare, men hon är så seg, så dom bilderna kommer väl upp på hennes blogg nästa år eller något ?



Asså jag kan inte vara seriös på kort, haha, okej, nu kommer en seriös bild!



Okej, förlåt, jag kan bara inte vara seriös på kort, jag lovar, josefine har dom seriösa bilderna på hennes kamera.
Det här var från min kamera, men nu ska jag stänga av datorn tror jag så vi hörs väl imån bitti om jag hinner eller efter skolan. :)

Pusssss!


Gör mig glad? (a)
Postat av: josefine

och jag älskar dig <3

2009-08-31 @ 19:04:39
URL: http://jjosefinebeijer.blogg.se/

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0