Blev en bloggpaus, behövs ibland!

Chacha bloggen!
Vet inte när jag blogga sist, i söndags typ ? ;o
Förlåt, men jag har verkligen inte orkat, haha, behövde en bloggpaus faktiskt!
Men kan ju skriva lite vad som har hännt, har inte hännt jättemycket men men,
I måndags träffade jag juliaälskling efter skolan, vi gick och åt och så åkte vi på träningen.
I igår var det skolan som vanligt, sen efter skolan gick jag anton och sanna till ica och köpte hårfärg, så färgade vi antons hår blondare!
Blev skitsnyggt, sen var jag med dom och så hem och bara ta det lungt.
Idag, har inte hännt ngt alls, varit med alicia en stund på stan, sen hem, nu ska jag sätta mig i soffan och renskriva ett no arbete -.-
Och jag måste säga att jag är sjukt klumpig, idag på träningen i skolan, skulle jag gå och dricka, och så skulle jag hoppa över en bänk, och så precis bakom bänken så var det nät, typ som det är så inte bollarna ska åka in där och så, så jag hoppade över bänken, och fastnade med skon i nätet, så jag ramla rakt på golvet, TVÅ GÅNGER, kan ni fatta, TVÅ GÅNGER på typ 2 timmar, helt sjukt xd 
Blir inte jättebra uppdatering i veckan så ni vet.
Och imorgon ska vi till simhallen med thaaclass, yey ;d
Hörs senare, kiss&hugs ♥


Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0