Blir ingen bra uppdatering fredag & lördag!

Jag vet att jag har sämst uppdatering på vardagarna, men jag hinner inte med allt liksom..


Och idag ska jag och felicia sova hos lisa, så då blir det heller ingen bra uppdatering, men vi ska iaf byta julklappar!
För tidigt, men känner man lisa rätt så ville hon ientligen byta julklappar i somras, så vi ska byta idag iaf!
Och jag vet redan vad jag kommer få, haha, men det ska bli kul :)
Så ska vi såklart se idol finalen, Erik måste klart vinna, om han inte vinner vet jag inte vad jag gör..
Aja, bloggar inte mer idag iaf, och imorgon ska jag vara borta hela dagen och kvällen så hinner inte blogga då heller, eller jo, jag hinner blogga runt 12 på dagen, så då kan ni ju kika in igen! ;)
Men vi hörs, love ♥

Erik Grönvall - Beat it

Gör mig glad? (a)
Postat av: Millaaa

sv; tack :) okej :) erik måste helt klart vinna!

2009-12-11 @ 21:24:59
URL: http://aannddeerrssoonn.blogg.se/

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0