Freeedag

Chacha bloggen, fredag idag, sjukt gött med helg!
Idag åkte jag sanna och alicia in till nordstan för vi trodde att tove eric och calle skulle va där, och så kom vi dit och fråga när dom skulle komma och så, och han ba, ne, det är mariette rabih och eddie som kommer, vi ba, aha, och så stack vi.
Sen gick vi tillbaka igen för vi var tvugna att ta kort för eddie var sjukt snygg !  ♥
Haha, så gick vi där en stund, sen åkte vi hem igen, blir nog en lugn kväll för mig.
För imorgon väntar sjukt mkt shopping, ska köpa massa julklappar och kläder och massa annat :d
Nu ska jag kolla om det är ngt riverside avsnitt som jag kan se, hörs senare, kisses. ♥
Babess
EDDIE ♥

Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0