Hata dom du hatar, men hata inte dom du en gång älskat.

Men idag mår jag faktiskt bra, har snackat med världens goaste kille, och han fick mig inse att jag ska sluta tänka på de som gör mig ledsen, så jag tänker inte på de mer!
Och igår, mådde jag inte så bra, de va därför jag skrev att jag skulle ta en bloggpaus, men det glömmer vi, för det ska jag inte!
Och idag är jag bättre med försylningen också, så jag ska snart träffa alicia, vi ska handla dom sista julklapparna!
Ikväll ska jag nog vara med min bästa vän tror jag!
Hörs då, kisses ♥




Hihi, hittade en bild på mig och bästa vän, den togs v 7 i februari i think!
Loveu, som bilden säger, hoppar du, hoppar jag.
Du är så viktig för mig, lämna mig aldrig.

Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0